- Receptioner
- 9 (inregistrati)
-
Practicanţii unei astfel de ocupaţii realizează activităţi de primire, identificare şi oferire de informaţii clienţilor în funcţie de necesităţile acestora.Exercitarea ocupaţiei Recepţioner poate fi realizată cu succes de către persoane care: manifestă înclinaţie psihologică deosebită către lucrurile din afara propriei persoane, atenţie orientat către ambianţa fizică şi socială, uşurinţă în comunicare, sociabilitate. Prezintă abilitatea sau obiceiul de a se comporta politicos. Bunăvoinţă, atitudine amabilă; politeţe, gentileţe.Au însuşirea de a fi conştiincioase; manifestă corectitudine, seriozitate, scrupulozitate.Comportamentele sunt orientate spre scopuri clar delimitate, manifestă exigenţă, meticulozitate şi rigurozitate in realizarea sarcinilor prin conştientizarea regulilor.
Continut curs
-
Capitolul 1
-
Curs 1: Notiuni generale
-
-
Capitolul 2
-
Curs 2: Baza tehnico-materiala a turismului
-
-
Capitolul 3
-
Curs 3: Oragnizarea unei structuri de primire cu functiune de cazare
-
-
Capitolul 4
-
Curs 4: Principiile operatiunilor de la receptia hotelului
-
-
Test final
-
Test receptioner
-